Facebook LinkedIn Twitter Email

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Voit hoitaa maksuasioita kätevästi verkossa kirjautumalla verkkopalveluumme ropo-online.fi. Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat Ropo Onlinen chatissa, puhelimitse ja sähköpostilla.

Palvelemme arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15.
Olemme koostaneet avuksesi myös vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin. Katso löytyisikö vastaus kysymykseesi täältä:
Usein kysyttyä


Asioi verkossa: Ropo Online

Ropo Online -verkkopalvelussa voit hoitaa maksuasiasi itsenäisesti silloin kun sinulle parhaiten sopii. Löydät palvelusta kaikki laskut ja maksuvalvontakirjeet aina ensimmäisestä laskusta muistutus- ja perintäkirjeisiin saakka. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.

Palvelussa voit maksaa laskun, ladata alkuperäisen laskun, tehdä maksujärjestelyjä ja eräpäivän siirtoja, ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita omasta puolestasi.

Laajempien maksusuunnitelmien osalta Ropon maksuneuvonta palvelee Onlinen chatin kautta arkisin klo 8–20.

Ropo Online »


Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa

Maksuneuvontamme palvelee myös Ropo Onlinen chatissa, puhelimitse ja sähköpostilla. Työhömme kuuluu ennakoivassa maksusuunnittelussa auttaminen ja maksujärjestelyt, perintävaiheen maksusuunnitelmien teko sekä ennen eräpäivää tehtävät maksujärjestelyt.

Puh. +358 9 856 080 45
asiakaspalvelu@ropocapital.fi

Voit hoitaa myös sähkö- ja vesilaskuihin liittyviä asioita Ropo Online -palvelussa ja chatissa. Energialaskujen osalta palvelemme puhelimitse ja sähköpostilla:

Puh. +358 9 231 504 33
energia@ropocapital.fi