Facebook LinkedIn Twitter Email

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Voit hoitaa maksuasioita kätevästi verkossa kirjautumalla verkkopalveluumme ropo-online.fi. Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat Ropo Onlinen chatissa, puhelimitse ja sähköpostilla.

Palvelemme arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15.
Olemme koostaneet avuksesi myös vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin. Katso löytyisikö vastaus kysymykseesi täältä:
Usein kysyttyä


Asioi verkossa: Ropo Online

Ropo Online -verkkopalvelussa voit hoitaa maksuasiasi itsenäisesti silloin kun sinulle parhaiten sopii. Löydät palvelusta kaikki laskut ja maksuvalvontakirjeet aina ensimmäisestä laskusta muistutus- ja perintäkirjeisiin saakka. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.

Palvelussa voit maksaa laskun, ladata alkuperäisen laskun, tehdä maksujärjestelyjä ja eräpäivän siirtoja, ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita omasta puolestasi.

Laajempien maksusuunnitelmien osalta Ropon maksuneuvonta palvelee Onlinen chatin kautta arkisin klo 8–20.


Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa

Maksuneuvontamme palvelee myös Ropo Onlinen chatissa ja puhelimitse. Työhömme kuuluu ennakoivassa maksusuunnittelussa auttaminen ja maksujärjestelyt, perintävaiheen maksusuunnitelmien teko sekä ennen eräpäivää tehtävät maksujärjestelyt.

Energialaskujen (vesi ja sähkö), maksumuistutusten ja perintäasioiden osalta palvelemme puhelimitse +358 9 231 504 33.
Muihin kuin energialaskuihin liittyvissä maksuasioissa palvelemme puhelimitse +358 9 856 080 45.

Oikean puhelinnumeron löydät aina laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista.

Asiakkuuteen, sopimuksiin, laskun sisältöön, laskutuskauteen tai vielä saapumattomaan laskuun liittyvissä asioissa, olethan yhteydessä omaan palveluntarjoajaasi.