Facebook LinkedIn Twitter Email

Viesti asiakaspalveluun

Asiakaspalvelumme auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Palvelemme verkossa ropo-online.fi, puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta.

Jos haluat lähettää asiakaspalvelullemme viestin, suosittelemme käyttämään ensisijaisesti Ropo Onlinen chat-palvelua ja aukioloaikojen ulkopuolella nettisivujemme Ota yhteyttä -lomaketta. 

Aloita chat-keskustelu Ropo Onlinessa »

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15. Lisäksi chatin Ropobotti auttaa maksamiseen, myöhästyneisiin maksuihin ja maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä ympäri vuorokauden sekä Ropo Onlinessa että nettisivuillamme.

Chat-painike löytyy sivun oikeasta alakulmasta ja yhteydenottolomakkeen oranssi Ota yhteyttä -kuvake seuraa sivun oikeassa reunassa.


Jos sähköposti on sinulle mieluisin tapa asioida, voit tarkistaa oikean sähköpostiosoitteen laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista.

Jos kirjeessäsi ei ole asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta, voit hyödyntää Ropo Onlinen chat-palvelua, sivun oikeasta alakulmasta löytyvää Ropobottia tai yhteydenottolomaketta.