Posted on 28.9.2023 Ropo mukana Nälkäpäivä-keräyksessä 28.–30.9.2023Ropo Capital on mukana Suomen Punaisen Ristin valtakunnallisessa Nälkäpäivä-keräyksessä, jonka lipaskeräys on käynnissä ajalla 28.–30.9.2023. Myös ropolaisia on mukana vapaaehtoisina...
Posted on 21.9.2023 Ilkka Sammelvuo on nimitetty Ropo Capital Groupin toimitusjohtajaksiRopo Capital Groupin hallitus on nimittänyt tänään Ilkka Sammelvuon konsernin uudeksi toimitusjohtajaksi. ”Tämä päätös on luonnollinen seuraava askel Ropo Capitalin...
Posted on 7.9.2023 Ropolla on vahva osaaminen palveluiden käyttöönotoissa – NPS 94Seuraamme asiakastyytyväisyyttä systemaattisesti läpi koko asiakkuuden elinkaaren. Keräämme palautetta erilaisilla asiakaskyselyillä, joista ensimmäinen mittaa onnistumistamme Ropon palveluiden käyttöönotossa. Vuoden 2023...
Posted on 7.9.2023 Ropo Teknologioiden puolivuosikatsausPidämme Ropolla huolen siitä, että asiakkaidemme käytössä olevat Ropon teknologiat ja järjestelmät kehittyvät jatkuvasti. Teemme vuoden aikana järjestelmäpäivityksiä, joissa tuomme...
Posted on 31.8.2023 Ropo mukana Chief of Finance Unplugged -tapahtumassaTalousjohdon perinteinen kesätapahtuma Chief of Finance Unplugged kokosi 30.8.2023 asiantuntijapuheenvuoroillaan Helsingin Tiivistämölle joukon talousjohtajia inspiroitumaan ja verkostoitumaan. Ropo Capital oli...
Posted on 21.8.2023 Ropon asiakaspalvelu on suljettuna perjantaina 25.8.2023 klo 12.30-14.30Ropon asiakaspalvelu on suljettuna perjantaina 25.8.2023 klo 12.30-14.30. Muilta osin palvelemme samana päivänä normaalisti aukioloaikojemme puitteissa (8.00–20.00). Poikkeusaukioloaika vaikuttaa maksuneuvonnan...
Posted on 19.7.2023 Vinkkejä turvalliseen asiointiin ja huijausviestien tunnistamiseenRopo palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti puhelimitse, sähköpostitse ja Ropo Online -verkkopalvelussa, jossa maksuasioita voi hoitaa vahvan tunnistautumisen kautta chatissa tai itsenäisesti....
Posted on 4.7.2023 Ropon vuosittainen yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimus toteutetaan elo-syyskuussaKäynnistämme elokuussa vuosittaisen yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimuksen Ropon asiakaspalvelun ja maksuneuvonnan kanssa asioineille asiakkaille. Tutkimuksen avulla haluamme selvittää, millaisia mielikuvia Ropoon...
Posted on 28.6.2023 Viivästyskorko kuluttaja-asiakkaille 11 %, kaupallisissa sopimuksissa 12 %Suomen Pankki on vahvistanut viitekoron ja viivästyskorot seuraavaksi puoleksi vuodeksi. Korkolain mukainen viitekorko ajanjaksona 1.7.-31.12.2023 on 4 %. Tänä aikana...
Posted on 21.6.2023 Asiakkaidemme tyytyväisyys hyvällä tasolla – NPS 66Päättäjien ja vaikuttajien NPS-kysely on yksi tärkeimmistä mittareistamme ja se toteutetaan kaksi kertaa vuodessa. Ropon suositteluaste on säilynyt mittauksessa hyvällä...
Posted on 19.6.2023 Ropon asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat juhannuksenaRopon asiakaspalvelussa on juhannuksena poikkeuksia aukioloajoissa. Asiakaspalvelumme on suljettuna juhannusaattona perjantaina 23.6.2023 ja juhannuspäivänä lauantaina 24.6.2023. Palvelemme normaalisti jälleen maanantaina...
Posted on 14.6.2023 Ropo ja Kivra kampanjoivat sähköisen laskun puolesta – digipostipalvelu veloituksetta pk-yrityksilleLaskutuksen sähköisyysasteen nostaminen ja sitä kautta laskun elinkaaren hiilijalanjäljen pienentäminen on yksi Ropo Capitalin vastuullisuustyön tavoitteista. Tänä vuonna helpotamme pk-yritysten...
Posted on 29.5.2023 Ropon laskun elinkaaripalveluun siirtyminen toi Sallila Energialle lisää laatua ja resurssejaYhteistyön hyödyt ovat korostuneet etenkin energiakriisin aikana Sallila Energia on uudistanut laskutustaan ottamalla käyttöön Ropo Capitalin laskun elinkaaripalvelun. Yhteistyö Ropon...
Posted on 10.5.2023 Ropo mukana Strategy Talk CFO 2023 -tapahtumassaRopo Capital on mukana keskiviikkona 10.5.2023 järjestettävässä Strategy Talk CFO 2023 -tapahtumassa kertomassa laskun elinkaaren hallinnasta ja laskutuksesta saatavan datan...
Posted on 2.5.2023 Asiakaskysely: Ropo on luotettava ja asiantunteva kumppaniRopon vuosittainen asiakaskysely toteutettiin joulukuussa 2022 ja siinä selvitettiin laajasti asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme sekä asiakaskokemusta ja Ropoon liittyviä mielikuvia. Kyselyssä...