Facebook LinkedIn Twitter Email

Palvelemme myös chatissa

Tavoitat asiakaspalvelumme Ropo Onlinen chatin kautta ja asiakaspalvelusivuillamme. Chat-painike näkyy niiden sivujen oikeassa alakulmassa, joilla chat on käytössä.

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15. Lisäksi Ropobottimme auttaa maksamiseen, myöhästyneisiin maksuihin ja maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä ympäri vuorokauden sekä Ropo Onlinessa että nettisivuillamme.

Aloita chat-keskustelu Ropo Onlinessa »

 


Asiakaspalvelusivuiltamme löytyvän Ropobotin kanssa käydyt keskustelut tapahtuvat anonyymisti eikä botti kysy tai tallenna tietoja, joista asiakkaan voisi tunnistaa. Ropo Onlinessa  asiakaspalvelubotti sen sijaan toimii vahvan tunnistautumisen takana ja pyytää tarvittaessa myös yksityiskohtaisia tietoja laskuun, maksumuistutukseen tai maksuvalvontakirjeeseen liittyen. Näin botti voi antaa tarkempia ohjeita ja esimerkiksi suoraan tarkistaa, voiko laskulle saada lisää maksuaikaa.