Facebook LinkedIn Twitter Email

Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15. Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat Ropo Onlinen chatissa ja puhelimitse. Oikean puhelinnumeron löydät aina laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista.

Laskun sisältöön, sopimukseen, laskutuskauteen tai vielä saapumattomaan laskuun liittyvissä asioissa, olethan yhteydessä omaan palveluntarjoajaasi.


Asioi verkossa: Ropo Online »

Ropon maksuneuvonta auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Nopeimmin hoidat maksuasiasi Ropo Online -palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman ja keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten.

Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Jos hoidat yrityksen, yhdistyksen tai muun yhteisön asioita, oikeutesi tarkistetaan Suomi.fi-valtuuksien avulla.


Usein kysyttyä

Olemme koostaneet avuksesi myös vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin. Katso löytyisikö vastaus kysymykseesi täältä:

Usein kysyttyä »


Yleiset yhteystiedot

Tavoitat asiakaspalvelumme chatin kautta  Ropo Onlinessa ja asiakaspalvelusivuillamme. Chat-painike näkyy niiden sivujen oikeassa alakulmassa, joilla chat on käytössä.

Energialaskujen (vesi ja sähkö), maksumuistutusten ja perintäasioiden osalta palvelemme puhelimitse +358 9 231 504 33.

Muihin kuin energialaskuihin liittyvissä maksuasioissa palvelemme puhelimitse +358 9 856 080 45.

Soitathan aina ensisijaisesti kirjeeltäsi löytyvään puhelinnumeroon.