Posted on 4.10.2021 Blogi: Kesätyö Ropolla yllätti positiivisestiBehind the scenes –blogissa äänessä ovat Ropon asiantuntijat, jotka avaavat näkemyksiään ajankohtaisista aiheista. Neljännessä blogissa kesätyöntekijämme Robert kertoo työnkuvastaan sekä siitä, millaisia...
Posted on 6.7.2021 Blogi: Asiakaskokemuksen uusi aika on digitaalinen – ”maksuasioiden hoitaminen hankalassakin tilanteessa on ihailtavaa vastuunkantoa”Korona-aikana monikanavaisen asiakaspalvelun ja digitaalisen asiakaskokemuksen merkitys on kasvanut entisestään. Yhä useampi asiakas haluaa hoitaa asiansa itsenäisesti verkossa parhaiten itselleen...
Posted on 17.6.2021 Blogi: Urakehitys ja perhearki tasapainossaBehind the scenes -juttusarjan uratarinat saavat jatko-osan blogitekstien muodossa. Äänessä ovat Ropon asiantuntijat, jotka avaavat näkemyksiään ajankohtaisista aihealueista. Kolmannessa blogikirjoituksessa Ropon...
Posted on 25.3.2021 Blogi: Pitkään uraan teknologia-alalla mahtuu paljon kehitystä ja uuden oppimistaBehind the scenes -juttusarjan uratarinat saavat jatko-osan blogitekstien muodossa. Äänessä ovat Ropon asiantuntijat, jotka avaavat näkemyksiään ajankohtaisista aihealueista. Kolmannessa blogikirjoituksessa Ropon...
Posted on 3.6.2020 Blogi: Onko pelko laskutuksen uusi normaali?Laskuttamisen pitäisi olla yrityksissä iloinen asia. Helppo ja nopea vaihe, jonka myötä tehdystä työstä saadaan korvaus. Nyt laskulla myynti pelottaa...
Posted on 4.5.2020 Blogi: Korona näkyy maksuajoissa – näin äkillistä nousua ei ole nähty ikinäKoronan vuoksi haetaan nyt maksuaikaa. Maksuneuvonnan kontaktimäärät ovat kasvaneet pääsiäisestä asti, kun yritykset ja kuluttajat reagoivat muuttuneeseen taloustilanteeseen. Parhaiten osaavat...
Posted on 9.4.2020 Blogi: Nyt perintäala näyttää todelliset kasvonsa – jousto- ja ratkaisukyky punnitaan poikkeustilanteessaKoronakriisi ajaa maksuvaikeuksiin merkittävän osan suomalaisyrityksistä ja sen myötä perintätoimi tulee tutuksi myös sellaisille yrityksille ja kuluttajille, jotka ovat tottuneet...
Posted on 3.6.2019 Blogi: Tehostaja, tunnollinen ja viivyttelijä – miksi asiakkaan arkkityypit kannattaa tunnistaa myös maksamisessa?Laskutuksen ja maksamisen kautta kertyvä data muodostaa yritykselle valtavan tietopankin, jonka avulla voidaan kehittää liiketoimintaa ja palvella asiakasta entistä yksilöidymmin....
Posted on 22.5.2019 Blogi: Testaa onko sinulla tai työnantajallasi robottiaivotIhmisen aivot ovat kääntyneet automaatioasentoon. Rutiineista pyritään eroon kaikin keinoin; yksinkertaiset ja tylsät asiat halutaan automatisoida ja aika vapauttaa antoisampiin...
Posted on 29.4.2019 Blogi: Perintätoimiston arki on asiakaslähtöistä neuvotteluaSystemaattinen maksuvalvonta on oleellinen osa yritysten laskutusprosessia. Perintäyhtiö turvaa asiakkaan oikeuksia toimimalla neuvottelijana laskuttajan ja velallisen välissä – tavoitteena on...
Posted on 17.9.2018 Blogi: ATK hyvä renki – IT huono isäntäDigitaalisuus on turhaa höttöä niin kauan kunnes asiakas siitä hyötyy. Kun IT tarkoittaa asiakkaalle enemmän itse tekemistä kuin parempaa palvelun...
Posted on 7.9.2018 Blogi: I´m CFO, Bitch – nyt on talousjohdon aika egoillaMark Zuckerbergin kuuluisa I´m CEO, Bitch -käyntikortti kertoo vahvasta omanarvontunnosta, joka on toimitusjohtajalle tyypillistä. Nykyään egoilu sallitaan myös talousjohtajalle –...
Posted on 16.2.2018 Blogi: Draama myy ja pitää vireänäTunteet ja draama kuuluvat työelämään. Ihminen tekee kaikki päätöksensä tunteiden perusteella – ja perustelee tekojaan faktoilla ja järjellä. Luottamus on...
Posted on 9.2.2018 Blogi: No risk – No funKaikki liiketoiminta perustuu riskiin. Ilman riskinottokykyä ei ole liiketoimintaa eikä kehitystäkään tapahdu, jos pelataan aina varman päälle ja pysytään mukavuusalueella....
Posted on 2.2.2018 Blogi: Helvetin hyvä yrityskulttuuriKiroileva asiakas ei ole aina huono merkki. Oli kyse asiakkaan tai työporukan kommunikaatiosta niin luottamussuhde on pitkällä, kun turhantärkeys jää...