Avainsana: blogi

Blogi: Kesätyö Ropolla yllätti positiivisesti
Behind the scenes –blogissa äänessä ovat Ropon asiantuntijat, jotka avaavat näkemyksiään ajankohtaisista aiheista. Neljännessä blogissa kesätyöntekijämme Robert kertoo työnkuvastaan sekä siitä, millaisia...
Blogi: Asiakaskokemuksen uusi aika on digitaalinen – ”maksuasioiden hoitaminen hankalassakin tilanteessa on ihailtavaa vastuunkantoa”
Korona-aikana monikanavaisen asiakaspalvelun ja digitaalisen asiakaskokemuksen merkitys on kasvanut entisestään. Yhä useampi asiakas haluaa hoitaa asiansa itsenäisesti verkossa parhaiten itselleen...
Blogi: Urakehitys ja perhearki tasapainossa
Behind the scenes -juttusarjan uratarinat saavat jatko-osan blogitekstien muodossa. Äänessä ovat Ropon asiantuntijat, jotka avaavat näkemyksiään ajankohtaisista aihealueista. Kolmannessa blogikirjoituksessa Ropon...
Blogi: Pitkään uraan teknologia-alalla mahtuu paljon kehitystä ja uuden oppimista
Behind the scenes -juttusarjan uratarinat saavat jatko-osan blogitekstien muodossa. Äänessä ovat Ropon asiantuntijat, jotka avaavat näkemyksiään ajankohtaisista aihealueista. Kolmannessa blogikirjoituksessa Ropon...
Blogi: Onko pelko laskutuksen uusi normaali?
Laskuttamisen pitäisi olla yrityksissä iloinen asia. Helppo ja nopea vaihe, jonka myötä tehdystä työstä saadaan korvaus. Nyt laskulla myynti pelottaa...
Blogi: Korona näkyy maksuajoissa – näin äkillistä nousua ei ole nähty ikinä
Koronan vuoksi haetaan nyt maksuaikaa. Maksuneuvonnan kontaktimäärät ovat kasvaneet pääsiäisestä asti, kun yritykset ja kuluttajat reagoivat muuttuneeseen taloustilanteeseen. Parhaiten osaavat...
Blogi: Nyt perintäala näyttää todelliset kasvonsa – jousto- ja ratkaisukyky punnitaan poikkeustilanteessa
Koronakriisi ajaa maksuvaikeuksiin merkittävän osan suomalaisyrityksistä ja sen myötä perintätoimi tulee tutuksi myös sellaisille yrityksille ja kuluttajille, jotka ovat tottuneet...
Blogi: Tehostaja, tunnollinen ja viivyttelijä – miksi asiakkaan arkkityypit kannattaa tunnistaa myös maksamisessa?
Laskutuksen ja maksamisen kautta kertyvä data muodostaa yritykselle valtavan tietopankin, jonka avulla voidaan kehittää liiketoimintaa ja palvella asiakasta entistä yksilöidymmin....
Blogi: Testaa onko sinulla tai työnantajallasi robottiaivot
Ihmisen aivot ovat kääntyneet automaatioasentoon. Rutiineista pyritään eroon kaikin keinoin; yksinkertaiset ja tylsät asiat halutaan automatisoida ja aika vapauttaa antoisampiin...
Blogi: Perintätoimiston arki on asiakaslähtöistä neuvottelua
Systemaattinen maksuvalvonta on oleellinen osa yritysten laskutusprosessia. Perintäyhtiö turvaa asiakkaan oikeuksia toimimalla neuvottelijana laskuttajan ja velallisen välissä – tavoitteena on...
Blogi: ATK hyvä renki – IT huono isäntä
Digitaalisuus on turhaa höttöä niin kauan kunnes asiakas siitä hyötyy. Kun IT tarkoittaa asiakkaalle enemmän itse tekemistä kuin parempaa palvelun...
Blogi: I´m CFO, Bitch – nyt on talousjohdon aika egoilla
Mark Zuckerbergin kuuluisa I´m CEO, Bitch -käyntikortti kertoo vahvasta omanarvontunnosta, joka on toimitusjohtajalle tyypillistä. Nykyään egoilu sallitaan myös talousjohtajalle –...
Blogi: Draama myy ja pitää vireänä
Tunteet ja draama kuuluvat työelämään. Ihminen tekee kaikki päätöksensä tunteiden perusteella – ja perustelee tekojaan faktoilla ja järjellä. Luottamus on...
Blogi: No risk – No fun
Kaikki liiketoiminta perustuu riskiin. Ilman riskinottokykyä ei ole liiketoimintaa eikä kehitystäkään tapahdu, jos pelataan aina varman päälle ja pysytään mukavuusalueella....