Posted on 19.12.2023 Ropon suositteluaste edelleen vahva – NPS 67Toteutamme kaksi kertaa vuodessa NPS-mittauksen avainasiakkaidemme päättäjille ja vaikuttajille. Marras-joulukuussa 2023 toteutetussa NPS-kyselyssä saimme jälleen hyvän tuloksen suositteluluvun ollessa 67....
Posted on 21.6.2023 Asiakkaidemme tyytyväisyys hyvällä tasolla – NPS 66Päättäjien ja vaikuttajien NPS-kysely on yksi tärkeimmistä mittareistamme ja se toteutetaan kaksi kertaa vuodessa. Ropon suositteluaste on säilynyt mittauksessa hyvällä...
Posted on 4.11.2022 Ropon suositteluaste hyvällä tasolla – NPS 64Selvitämme sekä omien asiakkaidemme että asiakkaidemme asiakkaiden tyytyväisyyttä säännöllisesti. Käytämme mittaamisessa nettosuositteluindeksiä eli NPS-mittaria, jossa luku asettuu välille -100 (ei...
Posted on 1.7.2022 Asiakkaamme suosittelevat Ropon palvelua – NPS 65Ropolla on vahva kehittämisen kulttuuri ja haluamme olla joka päivä parempia kuin eilen. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja palautteen kerääminen antavat meille...