Facebook LinkedIn Twitter Email

Meddelande till kundtjänst

Vår kundtjänst hjälper dig med betalningsfrågor och försenade betalningsärenden. Vi betjänar online på ropo-online.fi, via telefon, e-post och chatt.

Om du vill skicka ett meddelande till vår kundtjänst rekommenderar vi att du först använder Ropo Online chattjänsten och kontakt-formuläret på vår hemsida utanför öppettiderna.

Starta en chatt i Ropo Online »

Vår kundtjänst har öppet på vardagar 8-20 och på lördagar 10-15. Dessutom hjälper chattens Ropobot till med frågor som rör betalning, sena betalningar och betalningsarrangemang dygnet runt på Ropo Online.

Den orangea Kontakta oss -ikonen på kontaktformuläret följer efter till höger på sidan.



Om e-post är ditt föredragna sätt att göra affärer kan du kontrollera rätt e-postadress på fakturan, betalningspåminnelsen eller inkassobrevet från kontaktuppgifterna.


Om ditt brev inte innehåller en e-postadress till kundtjänst kan du använda Ropo Online-chattjänsten
 eller kontakt-formuläret.