Facebook LinkedIn Twitter Email

Vastuullisuus ja hyvä perintätapa | Ropon teemawebinaari

Mitä on vastuullinen perintä ja miten vastuullisuus näkyy Ropon toiminnassa? Miten asiakkaasi Ropon asiakaspalvelussa kohdataan ja millaista palvelua meiltä maksamiseen ja maksujärjestelyihin liittyvissä asioissa saa? Mihin Ropon hyvä perintätapa perustuu ja miten sitä on vuosien varrella kehitetty?

Tervetuloa syventymään perinnän aiheisiin vastuullisuuden, hyvän perintätavan ja asiakaskokemuksen näkökulmista.

Perintä on yksi toimialoista, joilla vastuullisuuden merkitys korostuu. Laki määrittää perintätoiminnalle raamit, mutta positiivista asiakaskokemusta ei rakenneta ilman erinomaista asiakaspalvelua ja sitoutumista hyvään perintätapaan.

Syyskuun perintäwebinaarissa käymme läpi vastuullisen perinnän periaatteita ja hyvän perintätavan minimivaatimuksia. Lisäksi kerromme Ropon vastuullisuustyöstä, eettisistä periaatteista sekä siitä, mitä kaikkea hyvä perintätapa meillä tarkoittaa ja miten se toiminnassamme näkyy. Paneudumme myös asiakaskokemukseen, asiakaspalvelumme laatumittareihin ja käynnissä oleviin kehitysprojekteihin.

Webinaari on tarkoitettu kaikille perintäasioista kiinnostuneille asiakkaillemme.

Aika: Keskiviikko 8. syyskuuta 2021 klo 9.00–10.30
Paikka: Teams Live -tapahtuma
Ilmoittaudu tästä »

Webinaarin kesto on n. 1-1,5 h ja siitä toimitetaan ilmoittautuneille tallenne jälkikäteen. Kesto tarkentuu ennakkokysymysten perusteella.