Avainsana: asiakastyytyväisyys

Ropolla on vahva osaaminen palveluiden käyttöönotoissa – NPS 94
Seuraamme asiakastyytyväisyyttä systemaattisesti läpi koko asiakkuuden elinkaaren. Keräämme palautetta erilaisilla asiakaskyselyillä, joista ensimmäinen mittaa onnistumistamme Ropon palveluiden käyttöönotossa. Vuoden 2023...
Asiakkaidemme tyytyväisyys hyvällä tasolla – NPS 66
Päättäjien ja vaikuttajien NPS-kysely on yksi tärkeimmistä mittareistamme ja se toteutetaan kaksi kertaa vuodessa. Ropon suositteluaste on säilynyt mittauksessa hyvällä...
Asiakkaamme suosittelevat Ropon palvelua – NPS 65
Ropolla on vahva kehittämisen kulttuuri ja haluamme olla joka päivä parempia kuin eilen. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja palautteen kerääminen antavat meille...