Avainsana: asiakaspalvelu

Postin lakko vaikuttaa kirjepostin jakeluun – pyydämme käyttämään sähköisiä kanavia
Maanantaina 11.11. alkava Postin lakko aiheuttaa merkittäviä häiriöitä erityisesti kirjepostin jakeluun. Erikoisjärjestelyiden avulla pystymme varmistamaan, että Ropon kautta lähetettävän kirjepostin...
Puhelimitse vai verkossa – näin hoidat asiasi helpoiten
Ropon asiakaspalvelu palvelee kuluttaja-asiakkaita useassa eri kanavassa. Tietty kanava ei ole aina paras jokaisen asian hoitoon, vaan eri asioita kannattaa...
Sain perintäkirjeen, mitä teen? – Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin
Maksuasioihin liityy usein paljon kysymyksiä. Keräsimme useimmin kysytyt kysymykset yhdelle sivulle tänne. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit olla yhteydessä...
Juhannuksen aukioloajat
Puhelinpalvelumme palvelee torstaina 20.6. poikkeuksellisesti klo 8.00 – 16.30 ja sulkeutuu pe 21.6. – su 23.6. väliseksi ajaksi. Palvelemme normaalisti...
Ropo Capitalin velallisasiakaspalvelun aukioloajat uudistuvat 2.1.2019 alkaen
Jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä joustavammin, uudistamme aukioloaikojamme vuoden 2019 alusta alkaen. Velallisasiakaspalvelumme palvelee jatkossa myös iltaisin ja lauantaisin. Aukioloajat...
Hyvää itsenäisyyspäivää
Tänään vietämme itsenäisyyspäivää ja puhelinpalvelumme ja toimistomme ovat suljettuina. Palvelemme jälleen normaalisti perjantain 7.12. Ropo Online -palvelussa voit hoitaa myöhästyneisiin...
Näin perintäkulut muodostuvat – UKK
Ropo huolehtii perinnästä toimeksiantajiensa asiamiehenä, ja on vastuussa perintälain sekä hyvän perintätavan mukaisesta huolellisesta, ammattitaitoisesta ja tehokkaasta palvelusta. Perintäyhtiö turvaa...
Juhannuksena lomaillaan
Puhelinpalvelumme palvelee torstaina 21.6. normaalisti, mutta sulkeutuu pe 22.6. – su 24.6. väliseksi ajaksi. Palvelemme normaalisti jälleen maanantaina 25.6. klo 9.00 alkaen....