Avainsana: asiakaskokemus

Asiakastutkimus 2021: Ropon asiakaspalvelussa korostuu ystävällisyys ja asioiden helppo hoitaminen
Selvitimme millaisia mielikuvia Ropon asiakaspalvelun ja maksuneuvonnan kanssa asioineilla asiakkailla on ja miten asiakkaat kuvaavat asiakaskokemustaan. Syyskuussa 2021 valmistuneen tutkimuksen...
Blogi: Asiakaskokemuksen uusi aika on digitaalinen – ”maksuasioiden hoitaminen hankalassakin tilanteessa on ihailtavaa vastuunkantoa”
Korona-aikana monikanavaisen asiakaspalvelun ja digitaalisen asiakaskokemuksen merkitys on kasvanut entisestään. Yhä useampi asiakas haluaa hoitaa asiansa itsenäisesti verkossa parhaiten itselleen...
Ropon hyvä perintätapa ja eettiset periaatteet – meidän tapamme toimia
Meille vastuullinen perintä ja hyvä perintätapa tarkoittavat asiakkaidemme ja asiakkaidemme asiakkaiden raha-asioista välittämistä, reiluutta, joustavuutta, ihmislähtöisyyttä ja loputonta kannustusta maksuasioiden...
Kesän aikana teemme yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimusta
Haluamme selvittää millaisia mielikuvia Ropon asiakaspalvelun ja maksuneuvonnan kanssa asioineilla asiakkailla on maksuasioiden hoitamisesta ja miten asiakkaat kuvaavat asiakaskokemustaan. Vastausten...