Ropo Capital - asiakastyytyväisyys

Kuljetusalan lakko voi viivästyttää kirjepostin jakelua – suosittelemme hyödyntämään sähköisiä kanavia

15.2.2023 alkanut kuljetusalan lakko ja siihen liittyvät tukitoimet aiheuttavat häiriöitä postinjakeluun. Postin arvion mukaan kirjeiden kulku voi viivästyä useista päivistä yli viikkoon. Tavoitteenamme on, että asiakkaillemme koituisi tilanteesta mahdollisimman vähän harmia.

Sähköiset laskut tulevat perille kuten ennenkin, joten suosittelemme henkilöasiakkaita ottamaan käyttöön e-laskun ja yritysasiakkaita verkkolaskun. Sähköisiin ratkaisuihin siirtyminen on myös helppo ilmastoteko ja vähentää manuaalista työtä sekä lähettäjältä että vastaanottajalta.

Asioi verkossa: ropo-online.fi

Postin jakeluviiveet vaikuttavat myös meille saapuvaan kirjepostiin, joten hyödynnäthän maksuasioiden hoitamisessa ensisijaisesti Ropo Online -verkkopalvelua, jotta saamme asiasi mahdollisimman nopeasti käsittelyyn.

Ropo Online toimii henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla ja siellä voit kätevästi tarkistaa sellaiset laskut, joihin on liitetty tieto henkilötunnuksestasi. Jos lasku ei ole näkyvillä Onlinessa, voit tarkistaa laskujen tilanteen myös Ropo Onlinen chat-palvelun kautta.

Onlinessa voit myös maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman. Voit myös ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi.

Jos lähetät Ropolle laskun, toivomme sen aina ensisijaisesti verkkolaskuna. Laskutustietomme löytyvät: ropocapital.fi/laskutustiedot.


Lakon tilannetta voi seurata PAU:n verkkosivuilta osoitteessa pau.fi/viestinta/ajankohtaista.