Asiakasneuvojia Contact Center -tiimeihin vakituisiin ja määräaikaisiin työsuhteisiin Kuopioon tai Porvooseen, hakuaika 4.10.2020

Ropo on kasvava ja kansainvälistyvä organisaatio, jossa keskitytään laskun elinkaaripalveluiden tarjoamiseen ja kehittämiseen yhdessä asiakkaiden kanssa omaa teknologiaa hyödyntäen. Meillä työskentelee yhteensä yli 260 liiketalouden ja teknologian ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Haluamme tarjota asiakkaillemme laadukkaita palveluita niin Suomessa kuin muissakin Pohjoismaissa. Työyhteisömme koostuu tulosorientoituneista, määrätietoisista ja aktiivisista osaajista. Olemme motivoituneita ja työn ilo on meille tärkeää. Meidän mielestämme yksi parhaista asioista työyhteisössämme on positiivinen, rento ja kannustava ilmapiirimme. 

 

Koronavaikutukset näkyvät maksuneuvonnassamme kasvaneina kontaktimäärinä. Kasvuun on reagoitu rekrytoimalla lisäresursseja pitkin kesää ja tällä hetkellä näyttää siltä, että meillä on ilo työllistää vielä lisää ahkeria ja positiivisella asenteella varustettuja osaajia. Näin ollen etsimme lisää vakituisia ja määräaikaisia asiakasneuvojia Contact Center -tiimeihimme sekä Kuopion että Porvoon toimipisteillemme.

 

 


Asiakasneuvoja Contact Centeriin, Kuopio ja Porvoo

 

Asiakasneuvojana sinulla on tärkeä rooli Ropon asiakaslupauksen lunastamisessa. Haluat olla tuottamassa luotettavaa ja asiantuntevaa palvelua laskutus- ja perintäasioissa. Työskentelet tavoitteellisesti ja monikanavaisesti puhelimen, chatin ja verkkoviestien kautta. Haluat aidosti auttaa asiakkaita ja tuottaa kokemuksen, jossa asiakas kokee saavansa ratkaisun mahdollisimman nopeasti ja asiantuntevasti.

Kohtaat tehtävässäsi rohkeasti ja avoimin mielin jokaisen vastaantulevan asiakaskontaktin. Sinulla on taito käsitellä erilaisia ihmisiä ja kyky pysyä tyynenä tiukankin paikan tullen. Sinulle on tärkeää kommunikoida selkeästi ja asiakkaan ymmärtämällä tavalla, joten osaat kääntää kapulakieliset ammattitermit ymmärrettäviksi ilmaisuiksi. Hyvä pelisilmä ja erinomainen tilannetaju auttavat sinua menestymään tehtävässä.

Tiimeissämme vallitsee yhteisöllinen, avoin ja hauskalla huumorilla höystetty kulttuuri, johon mahtuu kokemustaustaltaan erilaisia yksilöitä. Myös sinulla voi olla kokemus- tai koulutustaustaa eri toimialalta. Tärkeintä on, että omaksut nopeasti uusia toimintatapoja ja arvostat mahdollisuutta uuden oppimiseen. Suhtaudut palvelun laatuun yhtä intohimoisesti kuin me muut, ja olet valmis palvelemaan asiakkaitamme ensiluokkaisella suomen kielellä. Muiden kielien osaaminen on plussaa, ja arvostamme erityisesti englannin ja ruotsin kielten osaamista.

Viihdyt asiakasneuvojan tehtävässä, sillä ripeä työtahti ja tavoitteet saavat sinut innostumaan. Positiivisella asenteellasi kannustat myös muita parempiin ja odotukset ylittäviin suorituksiin. Kiinnostava toimiala, monipuoliset työtehtävät sekä työn tempo ovatkin asiakaspalvelutehtäviemme suola.

Saat kattavan perehdytyksen tehtävään ja jatkuvan tuen kannustavalta työporukalta. Työ alkaa 5.10.2020 tai sopimuksen mukaan, ja työvuorot sijoittuvat arkisin klo 8-20 välille ja lauantaisin klo 9-15. Pääset heti nauttimaan hyvistä henkilöstöeduistamme, kuten sopimusruokailusta, kattavasta työterveyshuollosta sekä vakuutuksista. Panostamme säännöllisesti koko henkilöstön ja tiimien yhteisiin aktiviteetteihin ja tapahtumiin, joihin myös sinä olet lämpimästi tervetullut!

 

Kiinnostuitko?  Testaa sopivuutesi tehtävään rekrybotin kautta tai jätä hakemus ja CV viimeistään 4.10. Järjestämme haastatteluja heti sopivien hakemusten saavuttua ja paikat täytetää sopivien henkilöiden löytyessä.

Hae tästä»

 


Asiakkaamme tarvitsee vain yhden kumppanin laskutukseen. Tarjoamme palvelun, jonka avulla laskutus hoidetaan aina parhaalla mahdollisella tavalla teknologiaa ja asiantuntemustamme hyödyntäen. Vahvuutemme perustuu kykyymme kasvaa ja kehittyä yksilöinä sekä yhtenä joukkueena. 

www.ropocapital.fi/rekrytointi