Postilakon jälkitoimet ruuhkauttavat asiakaspalvelua – Ropo Online palvelee henkilöasiakkaita 24/7

Postilakon jälkimainingit näkyvät asiakaspalvelussamme edelleen tavanomaista suurempana kontaktimääränä, joten puheluihin ja viesteihin vastaaminen vie tällä hetkellä tavallista kauemmin.

Pahoittelemme viivästystä ja pyrimme vastaamaan yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

Jotta asiasi saataisiin mahdollisimman nopeasti käsittelyyn, suosittelemme henkilöasiakkaita käyttämään Ropo Onlinea, jossa voit hoitaa maksuasiasi kätevästi verkossa.

Voit myös käydä katsomassa Usein kysytyt kysymykset -sivulta vastauksia tavallisimpiin maksuasioita koskeviin kysymyksiin.

Ropo Online – maksuasiat kätevästi verkossa

Ropo Onlinessa henkilöasiakas voi tarkistaa viivästyneet maksut, siirtää eräpäivää, tehdä maksusuunnitelman tai ilmoittaa tilinumeron mahdollisia liikasuoritusten maksun palautuksia varten.

Palveluun pääsee kirjautumaan osoitteessa www.ropo-online.fi.

Asioiden hoitoa varten tarvitset Ropo Online -tunnuksen sekä asianumeron, jotka löytyvät maksuvalvontakirjeestä. Online-palveluun kirjaudutaan omilla henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla.