Puhelimitse vai verkossa – näin hoidat asiasi helpoiten

Ropon asiakaspalvelu palvelee kuluttaja-asiakkaita useassa eri kanavassa. Tietty kanava ei ole aina paras jokaisen asian hoitoon, vaan eri asioita kannattaa lähteä selvittämään eri kanavia pitkin.

Puhelin on paras vaihtoehto silloin, kun käsiteltävä asia on erityisen kiireellinen ja liittyy esimerkiksi sähköjen uudelleen kytkemiseen. Oikean puhelinnumeron löydät aina laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista.

Ropo Online -palvelussa kuluttaja voi hoitaa itse maksuasiat kätevästi kuntoon. Palvelussa voi mm. siirtää perinnässä olevan laskun eräpäivää tai tehdä sille maksusuunnitelman, ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten, valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita käyttäjän puolesta ja esimerkiksi maksaa perinnässä olevan laskun. Online-palvelusta löytyy myös chat, jossa käyttäjä voi keskustella Ropon asiakaspalvelijoiden kanssa maksuasioihin tai esimerkiksi palvelun käyttöön liittyen.

Palveluneuvojamme auttavat mielellään – tavoitteena on löytää maksujärjestely, joka palvelee molempia osapuolia. Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.